Thursday, October 22, 2009

Lagu untuk A

walaupun dh ambik keputusan untuk berhenti..tp aku dgn A masih ade berhubung skali skala..bila aku x tahan rindu..aku msg dia...dan dia jugak..kadang2...mms gambar dia kt aku...tp aku confused...smpai bile kita nk terus macam ni..?

bila aku mulakan perbincangan pasal hubungan antara aku dgn dia...mmg x de kesudahan... :(

aku sygkan dia....dan aku tau...dia pernah sygkan aku jugak..tp malangnya, jodoh x de... masih ingat lagi, msg last A antar kt aku, suruh aku dgr lagu Harapan Fazli Zainal, dia x tau, dah sememangnya lagu ni aku selalu dgr..dan mgkn dia dh lupa, dia pernah nyanyi lagu ni gak waktu kami pergi karok sekali.. :

kepada A, seandainya awak dpt baca Blog sy...xkira la skrg ke, minggu depan ke, setahun dprd skrg ke mgkn, 10tahun kemudian ke...sy nk dedicate lagu ni kepada awak:

Spring
Pesanan Buat Kekasih

Sewaktu kau melangkah
Meninggalkan diriku
Sebaknya rasa di dalam dadaku
Menahan titis air mata

Ingin aku berpesan
Kepadamu kekasih
Sekiranya engkau merinduiku
Hubungilah aku di sini

Jika ada kesilapanku
Maafkanlah diriku oh sayang
Dan izinkan aku bertanya
Mengapa kau berubah hati

Kiranya kau ada penggantiku
Tetapi hidupmu tak bahagia
Relaku memaafkanmu
Dan menerimamu sayang

Walaupun hatiku kau lukai
Namunku masih menyayangi
Kerana sehingga waktu ini
Cintaku masih untukmu

Oh sayang di mana kau berada
Janganlah kau lupakan aku
Ingatlah aku walau sesaat
Seorang insan yang terluka

2 comments:

Zack Azrin said...

kesabaran dan pengorbanan dapat mengugat setiap hati manusia...

neiLz said...

aku dh buntu....