Sunday, March 15, 2009

ku hanya keseorangan.....

tetiba rasa sunyi pulak....

no one is gonna hold my hand...

no one will hug me into sleep...

no one for me to dream for...

aku rindu pada org itu...

tp aku tau,

aku dh mula dilupakan....

mgkn ape yg aril kata itu betol...

i need to really move on..

tp, bukan senang untuk move on apabila aku hanya keseorangan...

bila jumpa org lain yg aku suka....pasti macam2 halangan dan masalah yg akan timbul....

bkn aku yg memilih...tp aku yg x layak untuk dipilih....

once after another....aku rasa terseksa....

dunia mcm ini.....

seolah2 mendesak aku utk lepas tangan....

tp boleh ke aku....mampu ke aku??

bila ku hanya keseorangan....

1 comment:

kaka crackr said...

Loneliness adds beauty to life. It puts a special burn on sunsets and makes night air smell better.