Monday, January 18, 2010

casual update

hampir 2 bulan aku tinggalkan blog ini...agak busy dgn keje di penghujung tahun 2009.. tambah lagi dgn ketibaan sebuah percintaan yg terhalang, aku langsung x teringat nk log in ke blog aku yg penuh dgn kisah kesedihan idupku..

seperti biasa, percintaan ini tidak kekal lama...seolah2 aku yg terhegeh2 nk bersama org itu...kini, segala2nya telah kembali seperti biasa, idupku, kembali sunyi seperti dulu...

mcm2 yg aku usahakan, semata2 untuk membahagiakan dia, tp rupanya, sume itu adalah tekanan dan desakan buat dia...dua tiga ari ni aku dok pikir dan cuba untuk memahami keadaan, aku bingung, mungkin, cara aku sayang dia itu, salah, mungkin, itu sume bukan ape yg dia nk...ntah la. tp aku rasa aku dh cuba, dan cukup la setakat itu.

percintaan kami walaupun hanya sekejap, tapi tetap ninggalkan kesan mendalam kt ati aku..terutama sekali bila dia mengaku yg aku ni kapel dia di depan sume org waktu kami bercuti di pangkor, aku dh wt keputusan, dialah org yg aku akan bahagiakan, x kira ape jua pun yg aku terpaksa lakukan...tp bila difikir kembali, mungkin, pengakuan dia itu, cuma setakat tindakan untuk menjaga ati aku di depan semua org...

apa apa pun, itu sume dh x penting, kini dia dh pergi tinggalkan aku, beberapa ari yg pertama, ati aku hilang arah tujuan, jiwa aku kosong, siap smpai mimpi2kan dia...tp, byk2 terima kasih kepada beberapa kawan aku yg begitu caring, yg sanggup meluangkan masa untuk menemani aku untuk mengharungi saat2 kritikal aku ini...kepada Shaf, Fiq dan Ayu, sangat2 aku hargai segala2 yg korunk dh wt untuk aku beberapa arini...kepada Fiq dan Shaf yg letih2 tolong aku pindah umah, aku x tau nk kata ape...tanpa korunk, aku rasa, aku pasti x jd pindah, pasti menanggis ting tong kt mana skrg ntah...well, skrg ni, sume sudah berlalu...aku yakin aku boleh teruskan idup aku tanpa dia...walaupun sakit, tp apa dayaku untuk mengubah segala ni jika ni lah hakikat dan ini la yg dia maukan...

kepada org yg berkenaan, lagu ini aku pilih untuk kamu...lepas ni, tiap kali aku nyanyi lagu ni, aku akan ingat kt kamu...semoga kamu akan temui kehidupan yg kamu maukan, dan juga org yg kamu betol2 sygi dan terima seadanya....

Tak Seindah
Hari-hari yang kuidamkan
Untuk bersamamu
Tiada lagi ruang
Dihatimu

Untuk kucurahkan segala
Apa yang ku rasa
Tapi kau tak percaya
Siapa ku dihatimu
Hanya mengganggu hidupmu

Maafkanku
Aku tak berdaya
Membahagiakan kamu

Tiba saatnya
Ku kan pergi jua
Mengakhiri segalanya

Salahkah ku
Hanya mahu menyintaimu
Salahkah aku
mendekati hatimu itu

Salahkah aku
Sekadar menemani dirimu
Salahkahku
Ku tak bisa meninggalkanmu

selamat tinggal sayang...

2 comments:

Ducks said...

bro jom lepak ipoh CNY ^^

kaka crackr said...

dont sedih2..
find some1 better