Saturday, November 22, 2008

Sabtu Ptg

going to write today's post in Malay..wakaka....lawak bodoh...

ari ni ari sabtu...panas...

awal awal pagi si kimie dh call kejut suruh bangun.....mmg dh janji dgn dia nk g makan "the legendary ikan bakar" pun mlm td bile lepak kt kedai dia lepas aku balik dr bkt tambun dan lpas berkaraoke dgn member2.....

dgn badan yg letih dan begitu x semangat...maka bergerak la aku ke umah kimi.....cukup x suka dgn cuaca yg begitu pandai dan traffik yg begitu teruk...tiap kali nk g umah kimi mesti kena tahan dgn trapik jam yg bodoh ni....padahal dekat je pun umah dia dgn umah aku....hahaha....

dekat kul1 waktu aku smpai umah makcik tu...dia lak berdandan lg x settle....sib baik la kedai makan yg kami nk g tu dkat je dgn umah dia....5min drive je dh smpai..nama kedai tu Kedai Makan Pokok Buloh....berlokasi di Cherok Tok Kun, Bukit Mertajam....
Mak ai....raminya org....aku terpaksa parking keter aku 300 meter dr kedai tu..pastu jalan kaki untuk masuk ke kedai tu...penuh...serious penuh...

si kimi tu dh mmg regular customer kt kedai ni...tanpa menangguh2 lg....makcik tu trus sapu ikan keli bakar 2 ekor untuk kami berdua, aku ambik la seketul ikan pari bakar, dgn sikit lg lauk yg lain....kami duduk kt tempat meja bawah pokok yg nampak sangat best....apa lagi...makan la...

well...wat to say...mmg tepat namanya...the legendary ikan bakar....sedap....sejak aku keje kt utara ni....dh byk tempat aku try ikar bakar....this is the best....patut pun ramai dan patut pun si kimi tu dok pesan je kena dtg awal kena dtg awal...lewat kang ikan keli abis....now i know why..hahahaa....

makanan kt cni mmg sedap....tambah lg makan kt bawah pokok besar yg redup..open air....lg la bertambah best....aku ni mmg cukup x suka kedai mkn biasa yg panas dan sesak...that's y cukup puas ati dgn kedai ni...hahaha.....harga pun kira reasonable la gak....

Thanks Makcik Kimi sebab bawa aku ke kedai best cm ni..after this mesti aku dtg selalu..ahaha....

bile dpt mkn best cm ni..trus teringat kt someone....nk je bawak dia dtg try skali...tp hmmm....ntah bile la br bleh ade chance gtu....huhuh.....skrg ni pun aku dh malas nk msg kacau dia....lps aku tau yg kewujudan aku ni seolah2 x membawa makna untuk dia.....aku tau, kalau aku x cari dia..dia x kan cari aku...tu sudah pasti...hhuhu...tp ape boleh wt? bile kita dah suka kan someone....maka bodoh la kita jd...hahaha.....ntah la...aku nk bawa diri jejauh la dr sume ni....ku sudah malas betol.....sakit ati je selalu....X DE MAKNENYA....wakaakaka....

hmm...skrg dh kul3...ape ek agaknya boleh aku wt petang ni..nk smbg wt keje yg tangguh cm x de mood la...sorry la ye boss...tgu esok ke isnin ke..yg penting aku akan siapkan....jgn risau...wakakaka...

No comments: